10 februari, 2009

Vilken skidåkning!!!!

tillbaks från kvälls åket

Så där såg jag ut igår när jag kom tillbaks från kvälls åket. Riktigt bra var det. Ny pistade backar nästan enbart för mig….

Men i morse var jag iväg som sagt på ski exclusive, och då var det Från backen nästan som om backarna var pistade bara för mig. Vi var 11 pers som åkte ut i ny pistade backar kl 07:30 i morse. Då låg resten av slöfockarna i stugan och sov. Men grymt bra åkning, jag var nog först ner i alla backar som var värda att åka ner i, riktigt härligt. Hela förmiddagen när jag varit ute och åkt har varit helt grym, haft så fina pister överallt och inte behövt köat något, precis som det ska va.

glömde termosbyxornaMen alla har det inte lika lätt när dem ska ut, se bara på lilla Sanna, hon tar på sig pjäxorna innan hon satt på sig skidbyxorna, och det är ju inte riktigt rätt.

Men vi får hoppas det går bättre för henne ute i backen.

Men nu är det snart dags för lille Harry o vakna upp, för han ska äta, så måste tyvärr sluta detta inlägg här. Men ska självklart bjuda på en liten bild på prinsen, Han är rätt på pälsad här i kylan.

Kallt inne

1 kommentarer:

Anonym sa...

Fan va heta kvinnor;D håhåhihihoho