29 oktober, 2008

Fyra dagar kvar......

Idag så är det endast fyra dagar kvar till ankomst, får se hur det blir med det. Magen är riktigt stor men jag kan inte påstå att jag är speciellt nervös ännu. Satt o funderade en stund på om det verkligen inte var något vi missat och köpa, men kunde inte komma på något akut direkt. Men vet ni något som man absolut måste ha i början så släng in en kommentar så ska jag se om vi missat något.

Var i Strängnäs idag och fixade lite med ex-jobbet, möte med inköps ansvarig och lite kontroller mm. Men i morgon bär det av till En annan del av Köping :D, ska på ett litet studiebesök på VOLVO, kolla in deras renrum, ett stort tack till Micke Kuru som gjort det möjligt. Vem vet tänk om man springer på Tobbe, Linda och gänget, fan va coolt. Om det är någon som är sugen på en autograf så hör av er så ska jag se vad som går att ordna.......

Förövrigt har vi nu beslutat oss för att köpa en bil, blir en begangnad Citroen Xsara Picasso, vad kan man säga, en riktig familje bil. Den får duga några år förhoppningsvis.

Nä nu blir det tv resten av kvällen, Oskyldigt dömd, helt okey serie för att vara svenskt.

Hoppas ni får en lika trevlig kväll som jag, så hörs vi imorgon.

0 kommentarer: