27 oktober, 2008

Äntligen hemma

Japp, då var man äntligen hemma igen efter en dags ex-jobbande i Strängnäs. Lite skönt att komma hem o se att maten är på gång, kassler lasange, Sanna kommer nog bli en riktigt bra mamma, men jag en ännu bättre pappa :D

Har börjat lyssna på Snabba Cash av Jens Lapidus, kommit igenom ca 8 kapitel, inte så mycket än. Men den verkar lovande så kan rekommendera den till er som ännu inte läst den, vissirligen vet jag inte ännu om hela boken är bra, men men.

I morgon blir det att sitta på biblan på KTH, så om någon är sugen på lite lunch, bara att höra av er.

Förresten, har ni sett? jag har fått kommentarer på min blogg. Det måste ju betyda att det finns folk som läser den, kul :). Keep the comments coming....

1 kommentarer:

Anonym sa...

Rätt självgod som vanligt! Men jag älskar sig ändå! Puss