25 maj, 2009

Grattis till mig!!

Grattis till pappa Tony! I dag fyller lilla jag hela 29 år! Det firade vi med en härlig frukost på sängen, för att efter det bäge oss iväg till Täby för att dusch och fixa oss i ordning. Vi glömde ju bort i allt firande att dem skulle stänga av vattnet i vårt hus kl 0900. Ja ja, blir att spendera dagen ute i det fina vädret som alltid infinner sig på min födelsedag, gud måste älska mig.

Frukost på sängen är en tradition vi har i familjen, en annan som börjar växa fram är att shoppa till lilla Harry. Förra året när jag fyllde köpte vi honom en bilbarnstol, och nu har han vuxit ur den så det blir att återigen köpa en ny till honom på min födelsedag. Blir kanske inte samma kap som förra året, då vi köpte en med 70% rabatt då dem skulle stänga en butik. Men dem har ändå 500kr rabat på Babyland på bilbarnstolar så det passar ju bra att köpa en ny nu ändå. Men vi ska även hämta ut en present till mig som mamma Sanna och Harry köpt. Undrar vad det kan vara? kan det vara den saken som jag beställde och betalade för någon vecka sedan...

I morogon forsätter firandet av mig, då är det nämligen fest i stadshuset. Det är diplomutdelning för nyutexaminerade ingenjörer från KTH. Så det måste ju bli en kväll som bara handlar om mig :P

Ja ja

Grattis Tony!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis.Hoppas att du får det bra idag:) verkar som om du grattar dig själv mest, är det inte meningen att alla andra ska gratta dig idag?????Kramar från Sandra, Leo å Daniel