14 maj, 2009

Magsjuk

Vilket dygn jag haft. Det började med att jag kände mig lite risig i kistan vid 10 tiden igår när jag la mig i sängen, tänkte f*n om Harry har smittat mig. Två timmar senare började helvetet, strax efter kl 12 var jag uppe på toan för första gången, sen höll det på att springas fram och tillbaks mellan säng och toa till kl 4 på natten. Någon gång efter sista turen vid fyra lyckades jag somna tillslut. Och har efter det i stort sett bara legat i sängen hela dan. Har  varit upp nu på kvällen och kikat på lite tv med min ängel som har tagit hand om mig så bra, utan henne vet jag inte hur jag hade klarat mig. Men nu ska jag sova igen och hoppas på att få sova hela natten den här gången.

Hoppas verkligen ni tycker synd om mig, skicka mig gärna några krya på dig presenter, det är alltid trevligt.

Go natt

1 kommentarer:

Therese sa...

Du ska inte ha ett skit! Du vet att hämden är ljuv va?