22 mars, 2009

Me and Vickan

Mormor, vad säger du om det här?

Jodå, joggade ner till gymmet för att köra ett hårt styrkepass. Vad möter man där tro? Jo det ska jag självklart berätta.

Där sitter vår nyaste prins Daniel Westling, inget konstigt tänkte jag. Han äger ju gymmet o allt och jag har ju hälsat på honom tidigare. Så jag hälsa snabbt och slängde i väg ett grattis till förlovningen. Men vem dyker då upp bakom mig?

Jo där kommer vår kära kronprinsessa Victoria trippandes precis klar med ett pass på gymmet, troligen inte lika hårt som mitt men ändå. Så vad gör man inte, det är ju bara att gratta henne till förlovningen också, även om jag tror Daniel gjorde det riktiga kapet.

image 
Men så är det, pappa Tony tränar med kungligheter, inte dåligt det.

Föresten om det är någon som är sugen på att testa på hur det är att träna på ett kungligt gym så hör av er. Dem kör en liten kampanj nu där man får bjuda in tre vänner att träna en vecka gratis, så är det någon som är sugen ska jag kolla upp exakt vad som gäller.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja vad ska man säga bli inte fisförnäm nu tänk på att du fick storstryk i Tennis av svärmor hej från svärmor.

Anonym sa...

HAHAHA.

Anonym sa...

hehe