19 mars, 2009

Vilken promenad

Föresten, har ni läst gnäll inlägget på grodyngelpojken? Om det är så viktigt att Harry ska somna om efter frukosten tycker jag att hans mor får ta sitt ansvar och själv sköta morgon matningen :D

Men till det viktiga. Låg i sängen vid fem i elva och bara myste med lilla Harry, vi sov inte som ni kanske förstår. Vart uppe ett par timmar o så. Men då när vi låg där lyfta jag lite på rullgardinen. Och vad uppenbarade sig utanför vårt fönster? Jo världens kalasväder, blå himmel och sol!! Snabbt på med overallen på Harry och en tröja o väst på mig, vi måste ju ut på promenad i det finna vädret tänkte jag.

Ca 11:15, en kvart in på promenaden när jag är nere vi Råsta sjön vad händer? Jo tro f*n det börjar snöa! SNÖA!!! Vi skulle ju ha världen härligaste promenad i solsken, men icke sa nicke. Totalt på den ca 90 minuter långa promenaden hade vi kanske 25 minuter sol, 30 minuter snö och en massa moln o vind. Jaja vi började i sol och avslutade i sol iallafall. Men det blev inte riktigt den promenaden det var tänkt om man säger så.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Det var ju som att jag inte orkade bära ut, men så vart det inte!! Var säkerligen rödtjutet vi drack igår som fick fnatt på blodkärlen. Inge roligt alls. Fortfarande öm:(
Titta ni på robinson?