25 november, 2008

Ensam med lilla Harry!

Tänkte bjuda på en liten bild kavalkad från Harrys vecka hittils. Som britternasagt farsan & co har anlänt. Så nu har Harry fått träffa sin farfar  och faster en del. Kul för honom för när dem väl åker så dröjer det säkert något år innan nästa gång, men jag är tveksam till om han kommer minnas något av detta ändå. dave o HArry Hannah o Harry
Harry och farfar David                     Harry och faster Hananh

Idag har jag varit borta från min son hela dagen, var i skolan o skrev lite. Men när jag väl kom hem så hade vi vår första ensamma tid ihop. Mamma fick mata lite, sen kastade vi ut henne så vi ficka ha lite man to man talk. Eller det blev att vi låg i soffan o titta på tv, men mysigt var det.

jippi  jäsp
                  Jippi                                            Jäsp

vill sova

Vi hade långbesök från Kjell och Sara också, så här kan det se ut då.

Sara o Harry Skicka på ungen
Sara med Harry                           Kjelle lite otålig

Kjell o Harry 
Nämen se där, även Kjell fick ju hålla tillslut.

Hur som hälst så hade Harry och jag det bra skönt när vi hade vår ensam tid här hemma, bara han o jag. Men som sagt vi klara oss inte så länge, vi behöver ju något som bara mamma Sanna har….

1 kommentarer:

Anonym sa...

Va sött inlägg! Och oj va du är lik far din! Klockrent!

Nu drar jag på X:ning! Tjoff!