01 november, 2008

Lördag morgon....

Idag är det lördag, och vi har inget planerat förrens på kvällen. Då tror man ju att man kan få sova ut tills man vaknar utan att någon klocka eller likande väcker en. Men icke sa nicke, kl 07:30 kommer min älskling och sliter upp mig ur sängen??? ska tydligen ätas frukost, 07:30, en lördag??? Och nu sitter jag här vaken i min ensamhet en timme senare, för vad tror ni Sanna har gjort? Jo hon har gått o lagt sig igen....

Till hennes försvar så kan väll tilläggas att hon hade varit uppe och bakat bröd, så fick ju färskt bröd till frukost, men ändå, kunde väll ha skjutit på det någon timme eller två.

Jaja, ikväll är det tydligen Hallowen fest hos Therese och Alexander, ska bli trevligt.

Och en grej till, vi misstänker att kanske slemproppen gick i natt, men vi är inte riktigt säkra, men det säger ändå inte så mycket, kan ta 2 veckor ändå för den lille att ta sig ut. Men vi hoppas som sagt, för nu är det bara en dag kvar........

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gott med färskt bröd på morgonkvisten! :)
Det blir ingen fest.. systemet är ju för fan stängt! haha.. och jag är förkyld och har lite magont..

Jag hoppas vattnet går här ikväll! Fan va roligt det skulle vara!
Vi ses sen!

Anonym sa...

Shit! Jag fick sova till 10 idag... men det är rekord när Therese ligger brevid... då brukar det snarare bli halv 9-tiden...