14 november, 2008

Värsta kvällen.....

Har nog haft min värsta kväll i mitt liv. Tänk er den människa ni älskar mest i hela världen. Han mår inte så bra, så måste gå igenom en behandling där det krävs att han har ett andningslarm på sig. Och tänk er att larmet går stup i ett. Så såg min kväll ut igår, inte det roligaste jag varit med om. Fy fan säger jag bara.

Lyckligtvis så är han inte så illa att det är någon allvarlig behandling han går igenom, bara lite Harry solar 1solning under en lampa. Men det blir varmt där under och då finns risken att bebyn trivs för bra, så bra som i mammas mage och går tillbaks till det livet där den själv inte behöver andas.

Nu tog vi oss igenom den här natten och behandlingen men är tyvärr inte hemma riktigt ännu. Men snart så, och då kommer allt att gå som på räls.

0 kommentarer: