22 november, 2008

Pappa Tony meets pappa Dave

Nu så lider en lång dag mot sitt slut. Mycket besök blev det idag, vilket alltid är kul, blir ju en del fika då :D. Men riktigt så trevligt började inte dagen. Lilla Harry ligger i sin babysitter, han är lite gnällig, skriker en del, pappa Tony vill ju vara snäll då, så vad gör man? Jo man plockar ju självklart upp ungen. Han blir knäpptyst!!! Jag går några steg mot köket då säger Sanna "Du har bajs på hela dig!!!!"Det var tydligen det ända han ville göra, bajsa på sin pappa. Nu är det ta mig f*n slut luftat på stjärten!!!! Ni får ursäkta om det här verkar vara en bajs blogg, men jag kan inte rå för att han bajsar på mig hela tiden.

Visst är det härligt med all snö? Blir lite ljusare ute då. Längtar tills Harry o jag ska bygga första snöborgen, blir kanske inte denna vinter men nästa kanske :P Jag var förövrig och plockade upp farsan & co på Arlanda tidigare i kväll, så imorgon blir det "stort" släkt kalas. Nja knappast stort men vi bröder med familj. Ska bli kul, lilla Harry ska få träffa farbror George och kusin Jonathan, farfar David och faster Hannah för första gången, många första träffar blir det i morgon.

Men nu så ska jag byta en sista blöja i kväll och sen krypa ner i sängen med mina två små älsklingar. Go natt på er alla

1 kommentarer:

Anonym sa...

Full rulle hela helgen! :) Hoppas ni får en trevlig dag idag med farsan baloo och gänget!