09 november, 2008

What a prince!


Vad gör vi om dagen nu kan ni säkert undra. Det ska jag berätta för er. Först så sover vi lite, sen så myser vi, vi äter en del och så myser vi ännu mer och emellanåt så tar vi och bajsar och kissar. Gissa vem som börjar bli en riktig fena på att bytta blöja? Jodå pappa Tony kan sin sak. Men tyvärr kan jag inte riktigt hjälpa till med matningen än, men det kommer det med.

Ni som har följt min blogg och Sannas blogg har ju kanske förståt att vi väntat oss en liten flicka (tack ni på ultraljudet för den), detta har lett till en återkommande fråga "Blev ni chockade när det var en pojke?". Men nä inte blev jag det, bara så glatt överaskad. Som många vet så har jag sagt att man kan inte vara säker på vad det är förrens den väl är här, och så rätt jag fick :D

Detta har då lett till att namn frågan börjar klarna lite om vad vi ska kalla junior, det lutar åt att han ska heta Harry John Tony jr Ulvede.

Undra vad han har köpt till mig i Farsdag present, mamma säger att han lämnade den hemma så jag får den när vi kommer hem. Väntar med spänning.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Han e ju för underbar!! :) Även om jag inte gillar namnet så blir det säkert toppen ändå;) Skönt att komma hem imorgon va?
KRAM