27 november, 2008

Lill lördag

Igår så lämnade jag mina två små älsklingar själv apå kvällen för att gå ut o umgås lite med min far & co som är på besök från England. Blev en riktigt lyckade kväll. Eftersom vi inte tyckte det var kallt nog ute, det hade ju börjar bli några plus grader, så bestämde vi oss för att gå på "Absolute Icebar Stockholm" på Nordic Sea Hotel, rätt coolt faktist, så har ni inte gjort det så kan det vara värt ett besök. 180 kr kostar det att gå in och då ingår en drink gjort på någon Absolute vodka sort.

Efter det så gick vi vidare till en annan pub med lite mer värme för att sänka några öl. Kvällen avslutade vi på restaurang "Och Himlen Därtill", vilken utsikt, nu såg vi ju bara den på natte tid, så mest bara massa lampor som lyste, men ändå. Måste nog återkomma ditt igen, är nog säkert bäst på sommaren, är ju aningen ljusare ute då. Men där så bjöd Kjelle på ett par fina Ardbegs, det satt fint. Man har ju inte druckit så mycket på sista tiden då man blivit far, men det är väll som det ska va, blir biligare så. Men det var riktigt gott med ett par kalla öl o whiskys.

Ikväll så går vi under kniven igen, opoerationstid kl 17:45, aningen sent enligt mig, men vad kan man göra? Vill dem inte skära i en förens då så får man väll ta det. Förhoppningsvis hinner jag till våran kvälls middag vi hela gänget har bokat på Sabai Soong, ska bli gott med lite Thai mat. Någon som vart där o vet om det är bra? Annars berättar jag säkert det för er imorgon.

På förmiddagen idag så var vi på BVC med lilla Harry, ja lilla. För han har tyvärr inte lagt på sig så mycket som han borde, bara upp 60 gram sedan i fredags. Så nu ska vi testa o tillmata honom med lite ersättning efter att han har ammat. Sen tillbaks på måndag för att se om han gott upp något i vikt. Han kanske bara har fått väldigt god ämnesomsättning :P, kanske fick allt som pappa borde ha, för min är skit :D.

Får de om jag kan presentera några bilder från går kvällen senare, jag gkömde ju tyvärr kameran hemma men det vara andra som hade med sig.

Nä dags att göra sig i ordning för skalpellen och den efterföljande middagen.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Arbeg'en var god... :)

Pub'en hette Bishop arms's...

/Kjelle