03 november, 2008

inte än

Tyvärr, det har inte tittat fram något än. Vi går fortfarande och väntar på att något ska hända. Men i dag så har jag i alla fall varit i skolan och arbetat på vårt examensarbete, så man har varit upptagen med annat, inte bara gått och väntat. Men väntan börjar ju bli så lång nu, jag har för mig att det var någon som lovade mig för nio månader sedan att jag skulle få ett barn om nio månader, det skulle handla om nio månader, inte mer än så. Men vilken lögn....

Jaja, i morgon ska jag bort till Strängnäs igen, så då får vi hoppas att det inte händer något på förmiddagen i alla fall, men på kvällen så, men oddset är inte så stort för det.

Köpte en USB-bluetooth adapter i går till min bärbara dator, funkar kanon. Kan jag synkronisera min telefon med datorns kontakter, kalender och anteckningar, grymt.


1 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe... ja har man inte bluetooth idatorn så måste man köpa tillbehör...