06 december, 2008

4 veckor

Idag fyller Harry fyra veckor, nästan en månad. Det firar vi med att åka på middag i täby.
Skönt att slippa laga mat. Denna lördag kväll så är vi bort bjudna till Täby, till Harrys morbror med sambo. Får se om dem lyckas laga något gott. Som ni kan se så har grabben redan invigt sin nya flaska, och han är riktigt nöjd med den.
För övrig har jag gått med i en "vetenskaplig" studie för att testa piller mot torr hud som jag lider av. Så nu ska jag ta två olika piller en gång om dagen i 45 dagar. Kontroll en gång i veckan för att kolla om det blir någon skillnad. Ja ja, ska bli kul o se om det funkar, även om jag är högst skeptisk, då tabletterna typ bara består av lite olika ämnen som omega3, b-vitamin , taurin zink mm. Som sagt inga riktiga läkemedel, det räknas som kosttillskott. Så jag är högst tveksam, då det verkar bara vara ämnen som man annars får i sig i en vanlig varierad kost.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej,

Jag såg att du var sugen på en inbjudan till Spotify så jag tänkte tipsa om en sajt som delar ut 18 stycken inbjudningar nu.

http://omdigitalkameror.se/spotify-invites

Anonym sa...

Varför är titeln 4 månader ska det inte vara 4 veckor?