03 december, 2008

Lång dag

Idag har pappa Tony en långdag ifrån min älskade son. Började med att åka iväg till Täby kvart i sju i morse för att lämna in bilen på verkstan. Och nu sitter jag i Strängnäs, på tjänsteresa. Ska ha en presentation för Produktionschefen på L & L om hur deras nya fabrik ska se ut för att få ut mest av den. Och efter detta så ska jag tillbaks till Täby för att hämta bilen igen, så det blir en lång dag i från min älskling, men man vänjer väll sig så småningom.

För övrigt så vill jag tacka alla trogna läsare, vi slog igår 100 gränsen. Det var nämligen 120 helt unika besökare på min blogg igår vilket är roligt att se. Vi har haft en stadig uppgång och det är kul att så många stannar kvar och följer, det tycker både jag och Harry är kul.

4 kommentarer:

Jag sa...

Glömde du att du ska ut ikväll igen?? Och lämna oss ensamma när du roar dig??

Unknown sa...

Vill bara påpeka att även jag följde med till L&L. Har ingen blogg men om jag hade en skulle den heta "TheRussianRocket".

Anonym sa...

VAFAAN! Jävla många besökare du har då!! Här har man bloggat i ett antal år..

Anonym sa...

Whisky, kiss, bajs ja mycket händer på denna blogg, men glöm inte skolan så du kan lära dig räkna ut vad medelviktuppgången blir