11 december, 2008

Då var man pappa

Då var det klart. Nu så är jag äntligen registrerad som far till mitt barn. Godkänt o allt av socialförvaltningen i Solna. Pappren är underskrivan och bevittnade. Så snart har skatteverket fått paprena och då kommer äntligen Harry att få sitt rättmäktiga efternamn, Ulvede.

Nu väntar en helg med besök av svärmor o svärfar. Dem klarade sig inte o hålla sig borta längre. O ändå så ska vi ner till dem på juldagen. Men det är klart, junior är ju ett riktigt charmtroll så jag förstår dem, jag klarar mig själv inte att hålla mig borta ifrån honom.

Det här har varit en vecka med många möten, men nästa vecka har vi inte ett ända inbokat, så skönt. BVC får vänta på nästa besök tills den 22 dec.

Känner ni att julafton börjar närma sig? Jag ahr inte köpt någon julklapp ännu men det ska man väll hinan med ändå. Har bara lite svårt att bestämma mig för vad jag ska köpa för julkapp till lilla mig :D, och vad junior ska köpa för julklapp till mig :D

2 kommentarer:

Unknown sa...

Fan va gött! Grattis!
Då slapp du göra "the dance"!
http://www.youtube.com/watch?v=vt2i0ts-uck

fraze sa...

I Eskiltuna skriver vi på faderskapspapprena och blir reg fader innan plutten tittar ut. Lite mer spännande...

mvh Johan Franzén