05 december, 2008

Hjälp!!!!

Page_1 Det är inte lätt att vara lite, ibland kommer det folk som håller i en som man inte tycker är så kul…..

Någon som hört talas om familjerätten?
Inte jag heller direkt. Men på torsdag så har vi tid där. Måste tydligen skriva på massa papper som säger att det är jag som är fadern till mitt barn. Kom som en riktig överraskning, ingen som har sagt eller nämnt det överhuvudtaget från MVC, eller BVC eller på någon föräldra utbildning. Det har inte heller stått i någon av alla dessa böcker o broshyrer som dem tvingar en att läsa. Inte enns på en enda lite websida har jag sett något om det, även om det troligen finns någonstans.

Fick bli skattemyndigheten som informerade om det, när det visade sig att lilla Harry inte blivit registrerad med det efternamn som vi gett honom, då han ska ha mitt men jag inte var registrerad som fader så satte de hans mors, fram tills jag har erkänt mig som fader till honom.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Stackars lilla harry! Han ligga i mitt knä imorgon istället för juggens:)

Anonym sa...

Oj. värsta turren där. "han ligga". haha.

fraze sa...

Jag kände till det!