27 december, 2008

Vilken jul

Nu börjar jul firandet smått avta, julmaten börjar sina, inte mycketFörlorade farmors systern kvar av skinkan nu. Men julmust, det dricker vi gärna ända till påsk.

Och vilka fina julklappar vi alla fått. Vi kan ju börja med vad Harry köpt till pappa :) Jo jag fick ett laser vattenpass, en kupévärmare och ett fint örngått till kudden där det stod, “världens världens bästa farmor bästa pappa”, väldigt lik den farmor fick. Han vet precis vad pappa vill ha.

Och Harry han fick en massa julklappar, allt från kläder till mat tallrickar och gosedjur. Ett babygym fick han med, och det tycker båda han o vi är kul. För nu när han är 7 veckor gammal som han är idag, så har han den senaste veckan börjat intressera sig allt mer för världen runt om kring sig, det blir bara roligare o roligare med saker runt omkring.1a julklappengym träning

Undrar om Harry tycker första julklappen är lika kul som mamma o pappa tycker?

Nere i Eksjö så har Harry fått träffa på lite av sina “juggo” 2 sovandes juggarsläktingar, här passar han på o sova lite när mormors bror gör så. Men han börjar bli lite förvirrad, “vem är den där tanten som aldrig vill släppa mig?” frågade han mig igår kväll när vi la oss, och det är ju ingen mindre än Marie.

Morgon trött i eksjö

Vill ni läsa mer om Harrys jul så rekomenderar jag den här sidan.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Åhh va mysigt! Jag saknar harrrrrrrrrrrry!