25 januari, 2009

Anställnings intervju

I morgon kl 09:00 ska jag på en anställnings intervju. Så önska mig lycka till. Tjänsten som jag sökt värkar riktigt grym, typ precis vad jag vill syssla med till en början. Men tyvärr suger lönen. En nackdel med jobbet är att dem vill att jag ska börja redan den 2 februari om jag skulle ha tur och få tjänsten. Det innebär att jag kommer bli tvungen att hoppa över våran resa till Åre vilket suger rätt fett. Men man måste ju tjäna pengar för att försörja familjen. Och som sagt tjänsten värkar grymt kul. Så håll tummarna för mig nu, kl 9 i morgon gäller det.

Förresten vad var det jag sa, Harry skulle spöa skiten ut Leo. Här ser ni när han vann brottnings matchen. 1-0 till Harry.

Brottning

4 kommentarer:

Anonym sa...

Bra att Harry, John, Anthony tränar...

Anonym sa...

Hoppas det gått bra idag! Hejjar på dej ja! Själv drar jag till gymmet nu.. tjing

Anonym sa...

Ja, kom hit och fixa de! Hur gick intervjun?

Björsne sa...

Hur gick det med intervjun undrar en nyfiken smålänning