27 januari, 2009

Intervjun

Jag förstår att ni är många som är nyfikna på hur det gick på intervjun och det är jag med. Men som ni vet, kan inte jag veta hur det fick förens jag får svar och det får man ju sällan direkt efter. Men som jag uppfattade det och kände det så kändes det bra. Men för det kan det ju ha gått bättre för någon annan. Men iallafall så borde jag om han inte ljög mig rätt upp i ansiktet få reda på i morgon om jag gått vidare eller inte. Men det betyder inte att jag fått jobbet. Utan då återstår det minst en intervju till där, om jag förstådd det rätt, närmsta chefen ska godkänna mig. Men som sagt vi vet inte än om vi kommer så långt. Men vi hoppas och allt kändes bra, men det säger ju inte i sig.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det spelar väl ingen som helst roll när artikeln är publicerad? Det gäller fortfarande i dagsläget. Och folk är dumma nog att "klicka på dumma länkar" så varför inte varna?

Anonym sa...

Absolut! :) Men tur att av allt det här så lär man sig ändå att inte öppna sånna där korkade mail eller gå in på knäppa sidor! :)
Tack desamma! Ha de bra ^^

Anonym sa...

Nej. Och för att bevisa det hade han spart kvittot och lagt i. haha. vilken karl!