17 januari, 2009

Massa gamlingar

Vill börja med o tacka Alexander o moffaTherese för en fantastisk middag igår, var väldigt trevligt.

Men idag så har jag och junior vart på en liten utflykt utan mamma. Vi åkte över till min morfars bror, Bror Ulvede ute i Vällingby. Där fick Harry träffa riktigt gamla människor. Vi hade fyra generationer Ulvede ihop. Den äldsta 90 år gammal, min morfar, och den yngsta 2 månader, lilla Harry, lite skillnad. Den första Ulvede och den senaste Ulvede i raden ihop.

Massa gamlingar

Både jag och Harry tackar Bror för en trevlig eftermiddag och gått mottagande, hoppas vi ses snart igen.

Här om kvällen hade jag o Harry lite kul när mamma inte vill vara med o leka med oss, så vi bestämde att Harry skulle klättra upp på mamma, och det gjorde han minsann.

heyyy

1 kommentarer:

Katrin Eklund sa...

Tjena Tony,
satt och sökte på google och hitta bilder på min farfar Bror Ulvede, och så hittade jag din blogg! Trevligt!

Håller på att fixa vårt släktträd och då behöver jag faktiskt även din hjälp - jag har dessvärre inte full koll på farfars syskon och barn, barnbarn och barnbarnsbarn...

så jag skulle behöva din mailadress, så jag kan bjuda in dig! Maila mig gärna på katrin@iatraining.se eller ring på 0701-900636.
/Katrin Eklund (flicknamn Ulvede)