24 januari, 2009

Helg igen!

Skönt med helg igen. Bara kunna mysa med lillgrabben. Härligt. Men eftersom han sov så länge i morse så passade jag på o sticka till gymmet, brorsan skulle få en introduktion, om ni minns så angav jag några namn till dem för att få en väska o vattenflaska gratis. Nu har dem börjat ringa upp dem. Brorsan fick i alla fall ett gratis pass där idag med mig. Men han kommer nog inte signa upp ändå.

Helg var det ja, vad händer då? Jo eftersom Sanna sköter Harrys matning i veckorna så är det tydligen min uppgift att ta den på nätterna när det är helg. Och visst, det är jätte mysigt o kul o mata lilla junior, men inte kl 03:30, mitt i natten, det är tungt. Hoppas han sover lite längre inatt, kanske till kl 05:00 om jag har tut men det lär jag väll inte ha.

För övrigt så har ni kanske läst i tidningarna om de populäraste namnen 2008. Det har skrivits en del om det nu n är statistiken trillat in. Då kanske ni noterade att en av klättrarna vara namnet Harry. Nu så är Harry med på top 100 listan av namn till pojkar 2008. Lite kul eftersom ett av mina krav när vi valde namn till vår pojk var att namnet inte fick finnas med på top 100 listan, skulle inte heta som alla andra. Men nu är han med där, top 100. Tror bestämt det var plats nr 98 han kvalade in på.

1 kommentarer:

Anonym sa...

om jag har tut!!!!!